niedziela, 18 października 2015

Raz kozie śmierć...

Oprócz zajmowania się dziećmi i domem szydełkowania, prowadzenia bloga należe do kilku grup szydełkowych na facebooku. Często pojawia się tam włóczka "Jeans" firmy Yarn Art. Postanowiłam spróbować czegoś innego niż dostępne w pobliskiej pasmanterii włóczki fimy Opus. Najwięcej kolorów posiada "Mimoza", którą do tej pory robiłam, ale podpadła mi w trakcie robienia czapki dla synka.
Sprawdziłam w internecie czy firma Opus produkuje coś zbliżonym składzie do polecanej włóczki "Lena"
Przy pierwszej nadarzającej się okazji zaszłam do pasmanterii. Zapytałam o włóczkę "Lena"
"Nigdy nie sprowadzaliśmy tej serii"
Nie pozostało mi nic innego niż zakupy przez internet, których staram się unikać jak tylko mogę
W między czasie dostałam zamówienie na komplet na zimę dla synka koleżanki co mnie zmotywowało do natychmiastowych zakupów

Na pierwszy ogień poszedł sklep Twojapasmanteria.pl, który często polecają szydełkujący udzielający się na facebooku
Sam sklep wywarł na mnie pozytywne wrażenie. Znalazłam kolor, który spodobał się koleżance. Niestety niedostępny na tamtą chwilę :(
Mogę obiecać, że jeszcze tam zajrzę i zamówię coś by móc opowiedzieć Wam później o transakcji

Postanowiłam sprawdzić dostępność tego koloru w innej pasmanterii internetowej, która równie często pojawia się w poleceniach. Znalazłam się na stronie Kamart.net
Pomimo przejrzystości, łatwości w wyszukiwaniu chciałam wrócić do poprzedniego sklepu. Dlaczego? Trudno mi określić
Włóczka a raczej kolor włóczki, którego szukałam dostępny. Nie zastanawiałam się długo i kliknęłam "do koszyka". Plus dla sklepu za to, że nie trzeba być zarejestrowanym by móc zrobić zakupy w sklepie. Taką opcję wybrałam - jeśli zdecyduję się na regularne zakupy w sklepie zarejestruje się. Moje jedyne porównanie to allegro i niestety, niestety dla kamart-u, allegro wygrywa pod względem przejrzystości i łatwości wyboru sposobu przesyłki. Musiałam zastanowić się dłuższą chwilę co kliknąć. Do tej pory nie wiem na 100% czy dobrze wszystko zaznaczyłam
Czekam na przesyłkę. Skoro polecają do raczej się doczekam
 Moja opinia na temat sklepu "Kamart.net"?Jak na razie raczej pozytywna. Zakupy przebiegły pomyślnie, ale... No właśnie, jest to"ale" i tak naprawdę nie umiem dokończyć poprzedniego zdania.
Czy dokonam ponownie zakup cie?
Nie wiem. Pewnie najpierw zrobię zakupy w Twojapasmanteria.pl a dopiero później zdecyduję się na wybranie jednej z nich
Pozdrawiam wszystkich i czekam na Wasze opinie dotyczące powyższych sklepów

2 komentarze:

  1. W twoja pasmanteria nie robiłam jeszcze zakupów, bo zwykle to co chciałam było nie dostępne, często mają jakieś braki, dlatego nie skusiłam się jeszcze na zakupy u nich. W kamarcie robię zakupy od dwóch lat i jest to jeden z najlepszych sklepów internetowych z jakimi miałam do czynienia. Kamart gorąco polecam, obsługa szybka i sprawna. Właścicielka zawsze doradzi a nawet sprowadzi towar jeśli jeszcze go nie ma w sklepie a potrzebujemy jakiejś nowości tak jak to było z szydełkami Clover Amur.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często kupuję u Intensywnie Kreatywnej w https://www.sklep-ik.pl/ teraz trochę się zmieniła grafika jest taka nowoczesna ,że mi ucieka spod myszki :) podczas wyszukiwania. ale obsługa , komunikacja , opisy - super. teraz dużo nowości firmy KARTOPU stosunkowo mało znanej. Mi pasuje :) zawsze bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń