wtorek, 18 sierpnia 2015

Niespodzianka

Ja już tak mam, że jak mi zależy na stworzeniu czegoś to mam pod górkę
Postanowiłam zrobić prezent dla siostry. Zaczęłam robić z kordonka w ulubionym kolorze mojej siostrzyczki.  



Mąż przed pracą poszedł do pasmanterii dokupić.... i co???? był tylko jeden kłębuszek (ariadna karat8 10g) więc dorobiłam troszkę...

i czekam.... czekam na dostawe ;)

Mam dla Was zagadkę... Może nawet minikonkurs
kto zgadnie co powstanie???
Wy myślcie nad odpowiedzią a ja pomyślę jak nagrodzić osobę, która pięrwsza zgadnie

11 komentarzy:

  1. Stawiałabym na obrus ale skoro to konkurs to raczej nie może być prosto więc stawiam na poszewkę na poduszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A według mnie, może to będzie jakaś większa ananasowa serweta, albo miseczka :)
    Ładny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia, co to może być, może jakaś narzuta na łóżko :D W każdym razie piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To właśnie powód,dla którego preferuję duże kłębuszki, najlepiej po 100g ;) BTW, uważaj na te szydełka z białą rączką, lubią się łamać, ja kilka już załatwiłam!

    Hm, co to może powstać? Ja bym obstawiała koszyczek/miseczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w małym mieście i tu 100tki są białe i ecru. Ja z tych co wolą pomacać przed zakupem

      Usuń
  5. Mój błąd, nie wyraziłam się jasno Poprawna odp padła w pierwszym komentrzu - powstanie poszewka

    OdpowiedzUsuń
  6. Już ktoś zgadł, że to poszewka, a stawiałam na bieżnik ;) Zapowiada się ciekawie, fioletowy to jeden z moich ulubionych kolorów :)

    Nominowałam Cię do blogowej zabawy Liebster Blog Award. Szczegóły znajdziesz tutaj - http://wloczkoweoczka.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężki miesiąc za mną. Baaardzo długo nie siadałam do komputera
      Bardzo dziękuję za to miłe wyróznienie

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń