niedziela, 3 stycznia 2016

Porządki

Wszystkiego dobrego, dużo zdrowia i spełnienia zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym w 2016 roku.

Mamy już nowy rok a ja mam do pokazania Wam kilka prac z zeszłego roku.
Wielkanoc (tak, tak, ledwie jedne święta się skończyły a ja już o drugich) w tym roku jest wcześnie więc jeszcze w 2015 powstał pierwszy koszyk, prototyp koszyczka wielkanocnego. Dobrze że nie dorobiłam mu rączki, bo piękne ażurowe dno nie sprawdzi się do zaniesienia święconki do Kościoła. Ale już wiem jak go wykorzystać ;) 


Powstała również mała sewetka dla mojej hmmm... siostry. Zobaczyłam kiedyś u niej małą serwetke, ale już bardzo wysłużoną. Postanowiłam ją zabrać i odnowić. Srodek jest kopią tamtej serwetki, ale wykończenie troche zmodyfikowałam i dodałam perełki.




Mam jeszcze jedną serwetkę, ale jest jeszcze nieusztywniona. 
Moje tegoroczne dzieła będę numerować także napewno zauważycie gdy pojawią się tegoroczne prace.
Pozdrawiam Kinga

2 komentarze:

  1. Ładne prace. Siostra na pewno ucieszy się z serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór koszyka i serwetka jest delikatna i śliczna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń