wtorek, 19 stycznia 2016

Niespodzianka

Witam, witam i o zdrówko się pytam :)
Postanowiłam usztywnić w końcu serwetkę zrobioną w tamtym roku dla cioci męża. Zaglądam do pudełka z UFO(niedokończone projekty) i niewykończonymi serwetkami a tam jeszcze jedna serwetka...
także dziś pokaże Wam dwie serwetki...
Tą serwetkę robiłam na Święta... ale w trakcie straciłam cierpliwość i gotowa była dopiero wczoraj schemat pochodzi z gazety Szydełkowe Boże Narodzenie 4/2008


Schemat do tej znalazłam na blogu Wełnomaniaczka, który często odwiedzam :)
Ten model bardzo przypadł mi do gustu. Jest to trzecia wykonywana wg tego schematu serwetka. Dodałam do niej perełki, które mają sprawić by serwetka lepiej układała się w koszyczku wielkanocnym
, do którego ma być włożona


Pozdrawiam wszystkich czytelników, dziękuję za odwiedziny i komentarze
Kinga

6 komentarzy: