środa, 22 lipca 2015

Przez przełaje mknąc . . .


Gdybym napisala, że było łatwo skłamałabym...
Najpierw był probem ze schematem-znajomej spodobałam się serwetka, której zdjęcie było zamieszczone na stronie sklepu. Zdesperowana postanowiłam napisać do Doroty z bloga Robótki Doni Czekając na odpowiedź przekopywałam internet dalej i za kilka godzin znalazłam serwetkę wśród dzieł Renaty z bloga Robótki Renuli  Do niej również napisałam e-mail z prośbą o schemat
Następnego dnia znalazłam w skrzynce odpowiedzi od obu Pań, za co im jeszcze raz dziękuje
Wzięłam się za robienie... kordonek metalizowany "Atlas" podwójna nitka... jak mnie . . . denerwowała ta nitka na początku-sama się rozwijała, plątała się niemiłosiernie. A gdy byłam z przedostatnim rządku okazało się że jednak nie starczy mi nitek. Wsiadłam w auto i pojechałam do pasmanterii z niedokończoną serwetką. Jak zapewne się domyślacie kordonka nie było na stanie. Szczęśliwa nie byłam, a nawet wręcz przeciwnie :/
Po weekendzie kupiłam 10 szpulek (co prawda innej firmy(KAPLAN)ale kolor identyczny) żebym nie musiała się martwić czy starczy na 6 podkładek

Przed upięciem była . . . jaka była każdy widzi ;)


A po upięciu przeistoczyła się niczym brzydkie kaczątko w łabędzia




Potem był problem ze schematem na podkładki. Znalazłam kilka, ale każdy po wydrukowaniu stawał się nieczytelny. W rozwiązaniu tego problemu pomogłby dziewiarki z grupy na facebooku
I powstało 6 podkładek. O takich:


Nie naciągnęłam wszystkiego, bo miejsca mi brakło. A to co naciągnęłam wygląda tak


Do weekendu postaram się wrzucić zdjęcie całego zestawu

Dziękuje za odwiedzanie mojego bloga oraz za miłe komentarze
Pozdrawiam Kinga :)

4 komentarze:

  1. Faktycznie po napięciu stała się o niebo ładniejsza! Ciekawy kolor nici :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna :) jest mega roznica przed naciągnięciem i po. Ciekawy ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka, zrobiona bardzo ciekawą nicią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za pochlebne opinie. Nitka to kordonek metalizowany Atlas kolor 317

    OdpowiedzUsuń